Säljer min litteratur för första och andra kursen inom service management.
Samtliga böcker är i MYCKET gott skick. Det enda är i Service Worlds då jag har markerad med överstrukningspenna på ett antal sidor, 18 sidor av totalt 244. Men annars i fantastiskt skick!
Löser gärna en snabb och enkel affär, tveka inte att höra av er.
- Bryson, John. Daniels, Peter & Warf, Barney.
(2004). Service Worlds: People,
organizations, technologies. London: Routledge. [ISBN 0415247861]
- Grönroos, Christian. (2008). Service management och marknadsföring. Malmö: Liber. [ISBN
9789147088614]
- Hammar Chiriac, Eva & Hempel, Anders (red.). (2013).
Handbok för grupparbeten – att skapa fungerande grupparbeten i undervisning. Lund: Studentlitteratur. [ISBN 9789144082127]
- Söderlund, Magnus. (2012). Kundmötet. Malmö: Liber. [ISBN 9789147097760]
- Westrup, Ulrika, Eldh, Christer & Sjöbäck, Karin. (2008). Skrivhandboken. Lund: Inst för Service Management, Lunds universitet. [ISBN 9789163167058]
- Wilhelmsson, Elisabet. (2007/2011) Studiepraktikan: Om att läsa och skriva i högre utbildningar. Stockholm: Liber. [ISBN 9789147091004]
- Eklund, Klas. (2007). Vår Ekonomi - En introduktion till samhällsekonomi. Stockholm: Nordstedts Akademiska Förlag. [ISBN 9789172275019]